1. november 2015

Halloween var så hyggelig eller uhyggelig.....

Mindstemanden og hans kammerat klar til at skræmme naboerne. Prinsessepigen var hos en veninde og jeg er sikker på, at de også fik skræmt en masse.
Vores naboer er så søde og elsker ungerne kommer. Hvert år spørger jeg dem godt nok lige, for jeg synes det også skal være i orden med dem. Det er jo en 'nyere' tradition som ikke alle tageer lige godt imod.
Vi bagte cookies i går eftermiddags eller rettere prinsesepigen og faren gjorde. Dem skulle prinsessepigen ha' med ud til veninden. Vi fik lov at beholde lidt spøgelser, de smagte skræmmende godt......
Jeg er lige blevet færdig med min bog så skriver senere eller i morgen om den. Jeg vil nu gå i gang med en af de mange svoger havde med til mig fra England. Lige vejr til en eftermiddag i sofaen med en go' bog og en cafe latte.
Uh.... havde nær glemt det. Jeg vandt jo den der konkurrence forleden og i aften skal manden og jeg på date og nyde den lækre Mums, Mør og Mos gryde. Det skal I nok få lov at høre mere om.

Ha' en dejlig søndag - Hvad skal du lave?

4 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse i aften. Er spændt på at høre om det er rigtig mums :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi glæder os til lige om lidt, at smutte ud og spise:)

      Slet
  2. Mht. Halloween, her er der der delte meninger. Mine børn har det ikke med, men kan se de er ved at lukke det ind, og markere det.
    Hvis der bliver ringet på hos mig er jeg ikke klar med noget, men sker det, så vil kravet være de er udklædte, og de bliver glade for slik fadet eller noget hjemmebag.
    Uha, jeg havde besøg af min yngste og barnebarnet - vi fik gjort min altan vinterklar :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med vinter klar altan:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...