29. november 2015

Fodre I fuglene i haven?

Vi kan ikke rigtig gøre det for Muffin, vores kat, ville jage dem. Det er jo ikke helt fair, vel? Vi har faktisk et lille fuglehus hængende på bagsiden af vores skur. Det hang her da vi flyttede ind og vi har faktisk ikke rørt det. I starten havde vi ikke kat men efter vi fik Muffin, har vi ikke fået det taget ned. Der er fugle der stadig bruger det trods det vi har Muffin så nu lader vi det bare hænge. Jeg må godt nok indrømme, at hun ind imellem har snuppet en fugleunge. Det er jo lidt synd også lidt træls, for hun efterlader stolt den døde fugl foran havedøren. Men det er også naturens gang eller er det bare mig der undskylder.
Klik her så kan du finde flere forskellige slags måder du kan fodre fugle på. Der er også fuglefrø og sådan skulle du være interesseret.
Faktisk er jeg ikke helt fan af solsorte for hold da op de synger højt. Om foråret og sommeren står de op sååååååå tidligt og synger og synger. Dem har jeg altså ikke nogen som helst interesse i at fodre på nogen måde. Vi har også fået skåret træet ned de sidder i om morgen, for jeg vil altså gerne ha' lov at sove lidt længere end til kl. 04.00!

Foder du fuglene i din have eller på din altan?

Indlægget er lavet i samarbejde med dyrenesnetto.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her  


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...