4. november 2015

Drømme.

Det er noget alle har, tror jeg. Vi har drømme der er realistiske - Vi har drømme der er knap så realistiske. Nogle drømme fører vi ud i livet - Nogle lader vi forblive drømme. De fleste drømme koster penge og der kommer der for mange, en naturlig stopklods.
Vi har en drøm, manden, ungerne og jeg. Vi vil rigtig gerne til USA og se en masse. Manden har noget familie rundt omkring. Vi har et par venner der også. Både familie og venner ville helt sikkert være helt ok med vi kom. Det gør jo vores drøm mere håndgribelig.
En anden drøm vi som familie har (eller det er nu nok allermest ungerne der har denne her drøm) er en tur i Lalandia. Det er nok mere den drøm vi kan virkeliggøre inden for en overskuelig fremtid. Ungerne har i flere år snakket om det og jo, det er da også noget manden og jeg godt kan hygge os med. Så måske det er tættere på, at denne drøm går i opfyldelse end lige USA-turen.

Indlægget er lavet i samarbejde med fair-laan.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at kunne drømme, også de drømme der ikke er realistiske. De sætter fantasien i gang, og andre muligheder blomstre frem i stedet, og det er så de drømme der bliver opfyldt.
    Muligheden vil med garanti komme, mht. U.S.A. Har læst et sted at flybilletterne vil falde en del i pris, de kommende år, så selv swipp turen til New York og julehandle vil kunne blive en realitet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi elsker at drømme:) dejligt at høre der er mulighed for billige flybilletter i fremtiden. Jeg vil så gerne til New York så forhåbentlig er drømmen tættere på en vi tror:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...