26. november 2015

Den kunne jeg bare slet ikke ligge fra mig.

Jeg havde på ingen måde regnet med, at læse den så hurtigt men jeg kunne slet ikke ligge den fra mig. The Accident hedder bogen og den er bare så spændende. Du sidder, eller det gjorde jeg, hele tiden lidt på nåle og venter på der sker noget. Den hopper fra nutid til datid men det er med til at holde spændingen oppe. Så har du lyst til en letlæselig meget go' thriller at læse i juleferien, så kan denne her altså varmt anbefales.

Jeg er nu, efter flere af jer har skrevet så meget fint om den, gået i gang med A Thousands Splendid Suns.

Vi har besøg af farmor fra England i øjeblikket og vi har haft travlt i dag med, at gemme julegaver. Vi har også fået drukket en del te og sludret.

Hvordan har din torsdag været?

8 kommentarer:

  1. Uh, den kommer på min huskelistem ed det samme :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er go' Birgitte:) Håber du også vil nyde den:o)

      Slet
  2. Uha nej. Bliver jo helt panisk med alt det gys du har gang i Mette.
    Gad vide hvor i gemmer julegaverne? ;-) og tak, min torsdag har været forbløffende okay.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, Liv jeg fortæller ikke hvor gaverne er :o) Dejligt du har haft en dejlig torsdag:)

      Slet
  3. Glæd dig til den bog du skal i gang med! Den er SÅ fantastisk, men også meget, meget hård... Khaled Hosseinis fortællinger rør mig altid dybt. Rigtig god fornøjelse!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:o) Jeg er en tredjedel inde i bogen nu og jeg tuder mig vej gennem den. Den er fantastisk men hård.

      Slet
  4. Den må på listen! Tak for tippet:-)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...