2. november 2015

Wow det smagte godt.

I går aftes var manden og jeg på Cafe Mums og spise deres lækre Mums, Mør og Mos gryde. Det var jo mig der fandt på navnet og som tak fik vi en middag der. Nøj.... det smagte godt som i helt vildt fantastisk godt. Det var  lige, hvad manden og jeg havde brug for i går aftes til aftensmad. Der var også rigtig hyggeligt der og vi hyggede os. Helt sikkert et sted vi kommer igen. De har en vildt lækker brunch der som jeg tror vi snart skal prøve.
Så er du i Fredericia og har lyst til lækker mad et hyggeligt sted, så prøv Cafe Mums.

Det her er ikke sponsoret. Jeg var bare heldig at finde det navn de bedst kunne li' og derfor vinde en lækker gang aftensmad.

9 kommentarer:

  1. Mums. Det er et café navn der er til at huske. Så der vil jeg kigge forbi næste gang jeg er i Fredericia (og det er jeg faktisk oftere end man skulle tro). Endnu en gang tillykke med at de valgte dit gode bud :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det må du gøre. De har virkelig lækkert mad. Og husk at sige til, da jeg kun er 10 minutter fra Fredericia:)

      Slet
  2. Hvem der bare skulle forbi Fredericia ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må tage på ferie i Jylland, Birgitte så kan du besøge Cafe Mums:o)

      Slet
  3. Skønt at du vandt, og at I havde en dejlig aften. Det ser også virkelig lækkert ud :-) Knus herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var såååå lækkert:o)

      Slet
  4. Mums ser det ud, mon alt andet ser lige så lækkert ud.
    Dejlig gevinst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, deres menukort er ret lækkert:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...