7. november 2015

Jeg synes ansigterne er sjove.

I torsdag malede ungerne og jeg kastanjer. Det synes vi var mere spændende end, at lave kastanjedyr i år. Vi synes de blev okay fine eftersom, at det faktisk var mere bøvlet end først antaget. Det der med at holde de små kastanjer stille mens vi malede, var lidt svært. Nå, men malet blev de og nu ligger de og pynter i en skål på køkkenbordet. De her prinsessepigen malede, er mine ynglings.
Nå, men jeg må løbe. Skal have kørt prinsessepigen ud til en veninde til overnatning. De skal senere Skybe med deres klassekammerat i USA (eller det var hun - nu bor hun i Texas på 3. år men kommer vist hjem om et års tid) og vi skal til fødselsdag hos onkel.
I morgen skal jeg til København hele dagen og lave små videoer om sclerose. De skal bruges til dem der lige har fået af vide, at de har sclerose. Håber det kan være en go' hjælp.

Håber du har en dejlig weekend. Hvad skal du lave?

8 kommentarer:

  1. Hvor er de skægge! Det er bare sjovt, at male - og ansigter er der jo tusinde af :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de ville gerne have malet flere men vi løb tør for kastanjer:o)

      Slet
  2. Så hyggeligt og hvor er de skønne de ansigter. En ide jeg vil huske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Det var rigtig hyggeligt:o)

      Slet
  3. Rigtig søde kastanjer :) jeg havde ingen store planer for weekenden. Og sådan blev det. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:o) Det er så dejligt med ingen planer:)

      Slet
  4. Fed idé med at male kastanjerne! :o) og flotte er de!
    Håber du fik lavet nogle fede videoklips. Self gjorde du det :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, de blev vist ok. Har ikke set dem men tror de er ok:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...