24. november 2015

Hjemmelavet hvidløg. Give Away

Vi har plantet hvidløg så næste år til juli/august har vi hjemmelavet hvidløg. Eller det håber vi! Vi fik det her tilsendt og i går plantede prinsessepigen og hendes veninde hvidløg i haven. Det var de ret seje til og de fulgte instruktionerne.
En gravede og en pillede hvidløgene.
Vi fik tilsendt hele to sæt faktisk så en af jer skønne læsere kan være heldig, at vinde det andet sæt. Du skal såmænd ikke gøre andet end, at skrive en kommentar og lade mig vide om du bruger hvidløg i maden! Ganske nemt, ik'?!

Indlægget er lavet i samarbejde med Nelson Garden men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker hvidløg, men helst i varme retter. Jeg skal dog ikke deltage i konkurrencen, jeg har ingen have :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Vi elsker hvidløg i maden - helst i kartoffelsalat eller tzatziki. Og mine børn vil elske opgaven med at plante dem i vores højbede.

    SvarSlet
  3. Det lyder top-skønt!! Har ingen have, dog, så ingen behov for hvidløgssæt. Vores hvidløg indhentes 'friske' fra Netto 😄. Men hvidløg er ganske fantastisk i alle afskygninger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha. Vi høster også 'friske' hvidløg, men fra Rema :o)

      Slet
  4. Ikke så meget som jeg gerne ville. Elsker hvidløg og har tit tænkt jeg ville sætte det i haven - uden at få det gjort. Vil meget gerne vinde :-)

    SvarSlet
  5. Har en stor have og bruger hvidløg;0)sååå, ja tak,jeg vil da gerne vinde:0)

    SvarSlet
  6. Jeg elsker også hvidløg men mangler have :-( Skøn giveaway, ellers! :-)

    SvarSlet
  7. Spiser hvidløg stort set hver eneste dag. I alt hvad vi overhovedet kan komme til at putte det i. Banditterne er også glade for hvidløgssmagen. Og har have - men får aldrig noget til at gro i den. Desværre. Græs og ukrudt kan vi dog lige få til at overleve derude.
    Det ser super hyggeligt ud med hvidløgsudplantning. Og jeg håber det lykkes jer at få det til at spire og gro så i kan høste.

    SvarSlet
  8. Det bliver vidunderligt med hvidløg fra haven, de må have en frisk og måske lidt kraftigere smag end dem vi køber.

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...