2. september 2015

Os - dem - jer.....

Jeg har lige læst denne her bog færdig for en uges tid siden. Jeg læste One Day af samme forfatter for et års tid siden og nød hans måde at skrive på. Bestilte derfor US her i sommer. Jeg læste den ret hurtigt for det er en go' historie som trækker en helt ind i historien. Der er nutid og datid, hvor historien fortælles med mange flashbacks så nutiden bedre kan forståes. Jeg gik fra ikke, at bryde mig om hovedperson ret meget til, at forstå hans handlinger og faktisk synes om ham sådan da.
Min svoger har også læst den og vi har kort snakket om den via Skybe. Han nød også bogen men havde læst og følt historien den helt anderledes end mig. Det er det jeg elsker ved bøger, at vi der læser dem, ikke altid oplever historien ens.
Bogen kan nu varmt  anbefales både af svogeren og jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...