22. september 2015

Det er en stor løgn.

Uhhhhh..... Jeg er lige blevet færdig med denne her spændende bog i søndags. Hold op den er go'! Jeg har allerede bestilt bogen The Accindent som jeg håber manden tænker er en go' fødselsdagsgave til mig.
Nå, men tilbage til bogen The Lie. Jeg vil ikke afsløre så meget andet end den handler om 4 veninder, det der drama der kan opstå mellem veninder og en løgn. Den er super spændende og ikke uhyggelig som sådan. Bare rigtig spændende og sådan uhhhh-godt-det-ikke-er-mig-agtig. Jeg kunne ikke ligge den fra mig. Den er også ret nem at læse og fængende fra start til slut. Jeg kan kun anbefale den. men det havde du nok gættet.

Har du hørt om bogen? Måske læst den?


6 kommentarer:

  1. Mette laver du ikke snart en liste med alle de her bøger. En anden en kan jo slet ikke følge med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det må jeg hellere:o) Go' ide Liv:)

      Slet
  2. Dejligt når en bog fænger. Jeg har det bedst med bøger der går hurtig i gang, griber fat straks.
    Nej jeg har ikke hørt om denne bog, nok fordi den er på engelsk,
    Jeg fandt den lige det sted hvor jeg af og til dumper forbi, hvis jeg køber bøger online ( https://www.saxo.com/dk/forfatter/c-l-taylor_6808965 <<<<<)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du fandt den - håber du også synes om den:)

      Slet
  3. Jeg ved ikke helt om jeg tør? men den er ikke uhyggelig-uhyggelig skriver du?

    God weekend fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, den er meeeeeget spændende men man kan godt læse den om aftenen:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...