11. januar 2016

To timer der fløj afsted i meget godt selskab!

Manden og jeg var nemlig i selskab med Jennifer Lawrence og Bradley Cooper og de to var fantastiske. Jennifer Lawrence vandt da også en Golden Globe i nat, mon hun også løber med en Oscar? Jeg håber det, for jeg synes hun er fantastisk. Så vil du en tur i biffen kan vi varmt anbefale du ser Joy. Det er virkelig en fantastisk film.

Ellers har weekenden stået på afslapning og jeg fik læst min bog færdig. Åh, den var go'! Den skriver jeg om i morgen.

Hvad har du lavet i weekenden?


4 kommentarer:

  1. Det er intet så skønt som en god film! Eller en god bog.... Glæder mig til anmeldelse i morgen!

    SvarSlet
  2. Så hyggeligt med en biograftur. Dejligt i hyggede jer :-)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...