25. januar 2016

Det var noget vi ville synes, er en go' ide'!

Mindstemanden er jo glad for at skate. Det skal helst være på ramper og lign. Det er der desværre ikke rigtig noget af her, hvor vi bor. Der er i en større by et stykke væk og der kommer vi også men vi ville gerne det var tættere på. Vi synes faktisk der er masser af steder her, hvor vi bor men vi kan ikke helt selv bare banke en skatepark på benene. Der er jo noget med tilladelser, sikkerhed, udstyr og sikkert en hel masse andet.
Vi kunne måske snakke med en lokal virksomhed eller sådan noget, om de måske kunne stå for at lave en skatepark. Måske endda flere virksomheder og de kunne gå sammen om det, hjælpe hinanden med det og sådan.
Måske man selv skulle gå i gang?? Hmm, nej det tror jeg ikke er noget for mig. Jeg er ikke go' til sådan noget. Jeg giver gerne ideen videre til dem der er gode til den slags. Så ved de, hvad der skal til og så bliver det til noget. Eller det kan vi da håbe for jeg har jo ligesom ikke givet ideen til nogen. Så er det jo altså lidt svært, at få noget til at ske, ik'?
I mens vi venter på nogen der ved noget om sådan noget opdager vi har brug for en skatepark, kører vi udenbys med mindstemanden, hans skateboard og løbehjul.

Har du gode ideer?

Indlægget er lavet i samarbejde med lendino.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 



4 kommentarer:

  1. Ej, jeg er også klart bedst til at ha' en mening om tingene og svinge lidt rundt med dirigentstaven i øst og vest. Eller nok i virkeligheden bedst til bare at give teten videre.... Held og lykke med projektet!
    Kærligst, mor-monsteret!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak tak:o) Og rart lige at høre jeg ikke er den eneste:) Håber der en dag ligger en skatepark lige om hjørnet:o)

      Slet
  2. Beklager med gode ideer har jeg ikke, og selv om vi har steder de kan skate, så ser vi dem stadig de steder hvor det ikke er lovligt, og det langt ned i alderen. Om søndagen skal vi passe på i gågaden, for der kommer de med fuld fart ned gennem og tager ikke hensyn til os gående, desværre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det var da træls der kører nogen rundt i gågaden. Vi bor, hvor der er et stisystem som de kan skate og rulle på rulleskøjter på. Men der er ingen ramper og det savner mindstemanden:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...