19. oktober 2015

Måske jeg skulle begynde igen? Det er så hyggeligt.


Jeg maler i perioder men det er maaaaaange år siden jeg har malet sidst. Mine pensler og maling er ikke i særlig go' stand mere. Jeg fik det hele for 10 år siden i hvert fald, for det var inden prinsessepigen blev født. Jeg vil gerne i gang igen og tænker, at så må jeg vel investere i nye pensler og maling. De har pensler her i go' kvalitet. Du kan se mere her.
Jeg har førhen malet med både akvarel og med oliemaling. Jeg har ikke besluttet, hvad jeg vil eller om jeg faktisk hellere vil tilbage til, at bruge farveblyanter. Jeg må vist prøve mig lidt frem.
Jeg lærte faktisk at male med spraydåser tilbage i skoletiden. Jeg havde kunst som valgfag og vi lærte lidt af hvert. Både at tegne med kul, farveblyanter, grafitti og male med akvarel og oliemaling.
Begge børn elsker også at tegne og male. I perioder er det eneste de laver og så kan der godt gå lang tid inden de gider igen. I efterårsferien har vi malet med vandfarver. De pensler der følger med vandfarverne, er ikke de bedste så endnu en grund til at få købt nogle ordentlige.

Maler du og tegner du? 

Indlægget er lavet i samarbejde med tgk-shop.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 



2 kommentarer:

  1. Uha, det er ikke lige noget jeg har gjort så meget i. Husker jeg nød værkstedet i Ungdomsklubben, hvor jeg både lavede mig et malerier med maleklatter ikke med den bløde ende af penslen, men hvor klatterne blev trukket i mange retninger, var vild med det. Jeg lavede også flere dekorative runde plader, hvor vi benyttede bordet fra lerværkstedet, den der skal drejes rundt.
    I dag foretrækker jeg håndarbejde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville så gerne kunne sy og strikke eller hækle men det kan jeg ikke. Så jeg må nøjes med at tegne og male:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...