15. oktober 2015

Jeg kan godt li' gul og en gul barstol kunne være fed.

Sådan en som denne her, kunne det være. Altså vi har ikke en bar men vi har en halvmur. Foran den kan man sagtens have 2 barstole stående. Det behøver ikke være denne her gule model - tror nemlig manden måske ville foretrække en anden farve - det kunne godt være en anden. Ligesom en af de her modeller du kan se her.
Vi har faktisk flere gange, siden vi flyttede ind for 7½ år siden, snakket om vi godt kunne have et par barstole. Vi har dog aldrig gjort noget ved det grundet alverdens undskyldninger. Så ville de være i vejen, ungerne var for små, ungerne ville løbe ind i dem. Jo, grunde nok har vi kunne finde til ikke, at få os et par barstole. Vi har egentlig heller ikke brug for dem som sådan men det kunne se ret cool ud, synes du ik'?
Jeg er helt vild med den gule model her men man kan også få den i andre mere neutrale farver. Det er jeg nok nødt til at vælge, hvis manden også skal være tilfreds. Vi må se om det bliver i nær fremtid vi skal have os et par barstole, eller om det bliver ved snakken endnu en gang.

Hvilken farve ville du vælge? Eller har du allerede barstole?


Indlægget er lavet i samarbejde med Zederkof men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 


2 kommentarer:

  1. I mit hjem skal det være en neutral - hvis jeg havde en bar.
    Jeg vil ikke have for meget støj i mit hjem, det skal være så neutral som muligt, dog med små kontraster her og der, bare for at bryde det "kedelige" billed ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Neutral er pænt men af en eller anden grund (nok mig) ender vi altid med farver:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...