20. april 2015

Voksentid - Solskin - En hel masse ekstra børn.

Wow, solen har skinnet her i weekenden og hold da helt op så aktiv man bliver, når det sker.... Altså noget af det var nu planlagt men ikke det hele. Lørdag kl 10 skulle begge unger til fødselsdagsfest i den nærliggende naturpark. Da jeg hentede dem, mente begge de ikke var færdige med at være sociale og vi endte med 3 ekstra børn kom med hjem. Faren sad der hjemme og stadig nød roen han og jeg havde nydt de der 3 timer, vi havde været bare os to. Jo jo, vi havde da snakket men vi havde også nydt den stilhed der følger med, når begge børn er ude.... Nå, men den ro blev hurtigt til larm og snak da 5 unger væltede ud af bilen og ind i huset.
Men faktisk gik der ikke lang tid så var der stille igen. Pigerne var nemlig cyklet hen på legepladsen og drengene var i gang med at gøre biler klar i mindstemandens værelse. Dem skulle de nemlig lege med når de liiige havde hoppet på trampolin, for det var åbenbart vigtigt med det der hopning inden billegen.
Eftersom jeg rent faktisk ikke var nødvendig eller skulle bruges til noget, ja så skyndte jeg mig at lave en kop cafe latte. Den nød jeg i solen og selvom jeg kom til at tage lidt ekstra børn med hjem fra fødselsdag, så var det ikke dem der forstyrrede min kaffedrikning i haven. Det var katten der mente hun skulle være meget højlydt i tilfælde af jeg ikke havde set hende..... Det havde jeg! Fik dog nydt kaffen og solen plus de fine (lidt mærkelige) blomster pigerne havde fundet på vej hjem fra legepladsen.

Søndag skulle faren og mindstemanden i skatehallen og prinssepigen og jeg havde besluttet, at vi så ville besøge min tante som bor i nærheden. Så mens drengene (nok mest mindstemanden) skatede, spiste vi varme hveder og drak kaffe (prinsessepigen drak iste på karton med sugerør, noget hun aldrig får herhjemme men som tante gerne servere for ungerne) mens vi sludrede.

Skøn solrig weekend det har været med masser af afslapning, børnelatter og hygge.

Hvordan var din weekend?



7 kommentarer:

  1. Ja, det har virkelig været en skøn weekend, og I har da forstået at udnytte den. Hyggeligt både med stilhed og larmende unger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi elsker når det er tørt og solen skinner. Så kan vi være ude og inde som det lige passer:)

      Slet
  2. Det lyder som en rigtig rigtig dejlig weekend for jer alle. Deeeeeeejligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en deeeeeejlig weekend;)

      Slet
  3. Det lyder som en dejlig afslappende weekend :-)
    Min weekend har været noget i retning af total kaos :-() fuldstændig med hovedet under armen, har vi solgt ungernes høje senge med skriveborde under. Og tømt begge værelser for at male og lægge nye tæpper. Nu havde jeg så bare købt en slags gul maling istedet for hvid og tæpperne kan vi først få næste uge. Såååå - nu er der rod i hele huset, to tomme værelser og unger i dobbeltsengen. Også i det gode have vejr !!!! :-)
    KH Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder eller s dejlig med nyt og maling m.m. Håber den rette maling nu er anskaffet så I kan komme videre:) Er alligevel lidt hyggeligt når ungerne sover hos, synes du ik'?;) Lige pludselig gider de jo ikke mere:)

      Slet
  4. Lyder godt nok hyggeligt, både voksentid og børnetid-delene <3

    - Anne

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...