11. april 2015

I går skinnede solen.

Altså det gør den også i dag og sikke dejligt lunt det også er. Ikke at vi kan nyde det i eftermiddag for da står den på gymnastik opvisning.
I går nød vi den solrige og varme eftermiddag i byens nyeste park og naturlegeplads.  Det var endda så varmt jeg kunne lufte mine fusser.....
Nå jeg skal ha' lavet kage færdig til gymnastik kage salget så jeg smutter.

Nyd din lørdag og solen.

Her er lidt billeder fra i går - først fra biblioteket, hvor vi lige skulle forbi og har lånt nye bøger. Og ungerne liiiige skulle lave lidt dukketeater inden turen gik til parken. Kan I spotte ungerne oppe på bakken?? 

3 kommentarer:

  1. God fornøjelse med gymnastikopvisning og kagebagning og hvad lørdagen nu ellers bringer :)
    Og ja jeg kan spotte dem - det ser herligt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:) Gym gik fantastisk og det var to trætte børn der kom med hjem:) Min kage blev solgt hurtigst.... siger det bare;)

      Slet
    2. Self gjorde den det. Kan jo ikke være anderledes! :)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...