24. april 2015

Man bliver helt fanget....

Nu er det ikke sikkert I lige kan huske det men mindstemanden var en tyv til fastelavn i år. Faktisk ville han gerne have været en tyv der var blevet fanget - så en fange i fangedragt. Jeg kunne ikke finde noget der lige passede der i februar men nu ved jeg hvor de kan købes. Klik her så kan du selv se. De er ret fede og hjemmesiden har mange andre udklædnings ting. Det har jeg skrevet mig bag øret til næste fastelavn. Før får vi nok ikke brug for et kostume for der er ingen karvevaller i nærheden af os, hvor vi kan klæde os ud og deltage i. Det nærmeste er vist det i Ålborg så vidt jeg ved.
Nå, men mindstemanden så billedet af denne her fangedragt og erklærede det var sådan en han ville ha' så det må jeg huske. Du kan klikke her og surfe rundt på hjemmesiden for at se, om der måske er noget du kan bruge. Altså, hvis du skal til Karneval eller Fancy dress fest eller noget.
Jeg var engang Hofnar til en Fancy dress fest for maaaaange år siden. Det var sjovt og jeg var en go' Hofnar. Så hvis jeg skulle til Karneval i Ålborg eller et andet sted (det skal jeg ikke men hvis...) så skulle det være som Hofnar.

Hvad ville du tage afsted som, hvis du skulle afsted til Karneval??

Det er det her kostume jeg vil ha' til mindstemanden til fastelavn næste år.


Indlægget er lavet i samarbejde med eKostumer.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 

4 kommentarer:

  1. Tak altså :-) Donnaen har snart sidste skoledag og skal klædes ud. Men som hvad?? Her er da lidt inspiration at hente. Selv ville jeg nok helst være admiral eller lignende med masser af ordener, sovsekandehat og sabel ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi Admiral:) ja, det kunne jeg egentlig også godt tænke mig, at klæde ud som:) håber Donnaen finder det helt rigtige til sin sidste skoledag. Go' weekend:-)

      Slet
  2. Fin dragt - men må sige (og bed mig gerne klappe i hvis du har mest lyst til det)... Synes efterhånden mange af dine indlæg er sponsorerede og derfor lidt konstruerede... Beklager, men det tager læseglæden fra mig 😁

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen kære Lotte, du skal endelig ikke klappe i:) Kun glad for dine kommentarer:) Sponsorede indlæg kommer som regel i bølger og nogle takker jeg nej til. Ligesom kommentarer er alt kritik også mere end velkommen her, for det er noget jeg kan lære af:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...