13. april 2015

25 år wow det er lidt vildt.

For jeg kan huske deres bryllup - min storesøster og svogers - som var det ikke særlig lang tid siden. Men det er 25 år siden i morgen. Jeg var 14 år da de sagde ja til hinanden og i morgen skal vi fejre det er 25 år siden. Jeg kan huske, at jeg synes de var vildt seje og totalt cool. Det synes jeg egentlig stadig de er.
Hertil aften har vi (eller de andre har - jeg kiggede på) lavet en flot æresport. Prinsessepigen hjalp til med blomsterne. Mindstemanden tjekkede op på processen en gang imellem men ellers havde han travlt med Mario cart.....
Den blev rigtig flot  og jeg tror ikke de opdagede os! Okay, who am I kidding de gav kaffe bagefter og de glæder sig til i morgen.

6 kommentarer:

  1. Hahahahahahaha - godt i var så diskrete omkring det, og de så overbærende at der også var plads til kaffe.
    Tillykke med søster og svoger. 25 år er mange år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:) Vi glæder os til at fejre dem.

      Slet
  2. Spændende, god fest!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) og de havde en dejlig dag:)

      Slet
  3. Stort tillykke til dem. Tiden flyver afsted, det er overvældende nogle gange....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' for børnene bliver alt for hurtig store og der holdes voksenfester man skal deltage i:) Tak, de havde en dejlig dag det kære sølvbrudepar:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...