27. april 2015

Den var noget så sørgelig....

Jeg blev færdig med denne her bog i dag. Det er nok den sørgeligste bog jeg længe har læst. Tror ikke jeg har tudet så meget over en bog siden jeg læste Den Grønne Mil.
Altså nu er jeg meget go' til at tude over ingenting men  denne her bog satte godt nok gang i the waterworks....
Jeg tænker en del af jer kender bogen eller måske ikke bogen men i hvert fald filmen. Jeg har ikke set filmen endnu men det skal jeg. Det bliver jeg simpelthen nødt til.
Nå,  men tilbage til bogen så handler den om nonner,  børn født udenfor ægteskab i Irland, adoption og det er en sand historie. Det er voldsomt kort risset op men egentlig synes jeg ikke der skal siges mere.
Har du læst bogen eller set filmen? ? Eller begge dele? ?

8 kommentarer:

  1. Ingen af delene, men den lyder fængslende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mor har set filmen og siger den er såååå fantastisk. Det er en sand historie. Det glemte jeg vist at nævne i indlægget så retter lige:)

      Slet
  2. Nej, jeg har begge dele til gode. Jeg er ellers stor fan af den kvindelige hovedrolleindehaver (som jeg i øjeblikket ikke kan huske navnet på). Hun er bare god! Man kunne måske håbe, at den kommer på netflix en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Judi Dench eller Dame Judi dench for hun er slået til ridder eller hvad det kaldes når den engelske dronning gør en til Dame (engelsk ord) Jeg glæder mig til at se filmen som vist snart komme på Netflix. Eller jeg tror jeg glæder mig for kommer nok til at tude mig gennem den:/

      Slet
  3. Jeg har hørt om den, læst anmeldelser af filmen, og har derfor for laaang tid siden besluttet at den skal jeg hverken læse eller se. Jeg kan ikke holde til det. Bliver så ked (bare af at høre om filmen). Går ikke! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår dig godt Liv. Jeg lagde osse boge fra mig flere gange, hvor jeg ikke troede jeg ville læse den færdig. Har også debatteret med mig selv, hvorvidt jeg skal se filmen men er kommet frem til, at det vil jeg. Men det er ikke en bog jeg som sådan nød at læse men alligevel er jeg glad for jeg gjorde det.

      Slet
  4. Nej, ikke endnu - men er lige blevet færdig med "Frozen grave" - det var en uventet afslutning. God bedeferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den slutning overraskede også mig:) Glæd dig til Philomena for det er en go' bog selvom den er meget sørgelig. Også god weekend til dig:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...