29. april 2015

Tasker er da en hver piges/dames drøm ik'???

Jeg er i hvert meget glad for tasker og har en del. Nok også en del jeg ikke bruger eller har behov for meeeeen man kan da aldrig ha' tasker nok, vel??
Prinsessepigen har arvet mit taskegen og køber tasker ved en hver chance hun har. Hun 'låner' (ser dem ikke altid igen) gerne mine tasker og ligner mig også ang det der med farver helst skal passe sammen. Jeg synes tasker skal være praktiske men også pæne. Jeg bruger tid på nettet til tider og kommer så til (ikke med vilje selvfølgelig - yeah right!) at kigge lidt på tøj, sko og tasker engang imellem. Her på Magasin.dk kan jeg godt bruge lidt tid. Vi har jo ikke en Magasin i nærheden (go' undskyldning for at tjekke deres hjemmeside ud, ik'?) så det er super de har en onlinebutik som leverer. Da jeg boede København for maaaaaaange år siden, var Magasin en af mine foretrukne handle steder. Jeg havde et magasinkort og sådan.

I det hele taget er jeg jo stor fan af at handle på nettet. Det fleste butikker er nemme at navigere rundt på og der er god nem retur ret og sådan de fleste steder.
Vi skal til England i Kristiflyfartsferien her lige om lidt og prinsessepigen har nævnt et par gange, om vi kunne kigge på tasker når vi er der. Det lyder udmiddelbart som en go' ide, da jeg da nok også liiiige måske kan bruge en ny eller en anderledes en så jeg har noget at skifte med. Det er jo det der med farverne der skal passe med tøj, sko og sådan, ik'!

Indlægget er lavet i samarbejde med Magasin men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...