15. april 2015

Der kommer noget af familien jo fra.....

Det er Indien mandens familie kommer fra. Ikke som indere men som britisk statsborgere. For de britiske øer ejede for mange år siden Indien. Det var nu ikke det jeg ville skrive om men jeg nævner det, da svigermor, svoger, svigerinde og hendes mor er rejst til Indien. De er der lige nu og de har en fantastisk tur. De har været søde til at sende en beskeder løbende så vi ved de har det godt. De har besøgt min mands oldeforældres gamle skole. Oldefar er vist den eneste nulevende elev fra den gang og han havde kontaktet dem inden de rejste. De har derfor overnattet på skolen et par nætter og blevet behandlet som konger. Jeg glæder mig til at høre om det alt sammen når de er hjemme igen, og ikke mindst se billeder

Jeg ville egentlig gerne se Indien - nu er det ikke muligt for varme og scleroseben der bliver til gummi i varmen, går ikke så godt sammen - men derfor kan man jo godt drømme lidt når man kigger på rejsesider som Ticket2Travel for jeg kigger jævnligt på de forskellige rejsesider, når vi planlægger ferie. Eller bare når jeg lige drømmer lidt om, hvor det kunne være fedt at tage hen. Jeg kan lide at bruge sider som Ticket2Travel for der sammenligner de priser. Det gør det nemmere.

Nå, men vi har ordnet vores sommerferie som er i England men det er et helt andet indlæg.





Indlægget er lavet i samarbejde med Ticket2travel men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 



4 kommentarer:

  1. Argh, ja ville ha elsket at opleve Indien i datidens kolonitid. Drikke store Gin Tonics os se solen gå ned.Kunne også godt tænke mig en tur til Indien, men min mand er ikke vild med den ide. Ha en dejlig eftermiddag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) ja, Indien i kolonitiden er spændende. Oldefar drikker stadig en gin og tonic inden middagen:) Old habbits don't die...:)

      Slet
  2. Lyder så spændende! Jeg er sikker på, at de kommer hjem med fantastiske billeder:-) Efter vores nylige rejse til Indien, går der nok nået tid, inden vi skal den vej forbi igen;-) men vi har så i stedet lige købt billetter til sommerferie i Danmark, og jeg GLÆDER mig:-) kh. Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nogle fantastiske billeder du viste frem fra jeres tur til Indien. Sommerferie i Danmark er heller ikke af vejen når man bor i udlandet:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...