10. december 2015

Er du klar til The Holiday Armadillo?

Den opmærksomme læser ved nok allerede, at manden og jeg er store Friends fans. Vi ser det jævnligt især når der ikke lige er andet, eller når hjernen skal slappe af. Vi er lige startet forfra igen igen. Prinsessepigen er blevet voldsomt interesseret og vi synes hun har en ok alder nu til, at se med engang i mellem, så hun ser et afsnit engang imellem.
Vi er stolte af, at kunne viderefører denne familietradition (vi helt selv har startet) og vi har ikke lige andet p.t. der skal videreførers som sådan.
Så der er vist ikke andet at sige end, at denne her plakat/billede gerne måtte ligge under juletræet i år med mit navn på. Nå, ja og så også lige....

We were on A BREAK!!!

10 kommentarer:

  1. hahaha... jeg har nok også set for meget Friends (findes det?), når jeg kan huske alle citaterne på plakaten. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Der findes ikke for meget Friends:o) Godt at høre vi ikke er de eneste:)

      Slet
  2. Åh, den er god!! Min personlige favoritscene er der hvor Ross i dinosaurposition skal prøve at gengive den lyd, han forestillede sig at en bestemt art sagde... Genialt!

    SvarSlet
  3. Du er lige skyld i, at Donnaen har tilføjet et nyt ønske til sin ønskeseddel. Skal hilse og sige tak :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups sorry :o/ Du må hilse igen:o)

      Slet
    2. Næh, ikke sorry. Det var faktisk positivt ment. Hun er ikke så god til ønsker lige pt. :-)

      Slet
    3. Åh det var godt:o)

      Slet
  4. Jeg er så lige de år ældre, fik ikke begyndt på Friends, så nej, jeg er ikke klar ;-) -Der er så mange andre serier jeg gerne vil se, gense, så nej, den kommer ikke med på min liste over, det skal jeg nå :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi:o) det er så helt i orden:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...