7. december 2015

En helt masse 4 klasser og sang med et Symfoniorkester.

Jeg har har lige kørt en masse spændte, okay kun 4 for flere kunne der ikke være i bilen, 4 klasser til den store hal de skal øve i hele dagen. Næsten alle kommunens 4 klasser skal synge Jul på Slottet sange med et stort symfoniorkester. I dag skal de øve. På mandag er koncerten. Om ungerne glædede sig mest til en ikke-rigtig-skoledag eller mest til at synge , var svært at afgøre. De var i hvert fald pænt spændte.
I dag er der 2 uger til ungerne får juleferie. De begge glæder sig og jeg synes faktisk, at de begge trænger til at trække stikket ud i et stykke tid. Der sker så meget i de her uger, især prinsessepigen har travlt med sin optræden. Hun elsker det nu men jeg tænker også, at hun helt sikkert er klar til at slappe af, når alt er overstået.

Ha' en dejlig mandag - Her skinner solen og det er dejligt bortset fra, at det så afsløre bilen trænger alvorligt til en vask!

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig sådan til juleferie. Jeg går først på ferie d. 23/12, men skal ud og hygge med ungerne når de får ferien d. 18 :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder hyggeligt, Birgitte:o)

      Slet
  2. Det lyder som en dejlig ikke-almindelig skoledag. Spændende at synge sammen m et symfoniorkester.
    Og ja til det m at glæde sig til juleferien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi glæder os til at høre dem synge på mandag:o)

      Slet
  3. Hvor er det dejligt der sker lidt andet, væk fra skolen, der skal afveksling til i hverdagen, så det ikke bare bliver for kedeligt. Så svaret på et af mine obligatoriske spørgsmål, hvad er din dag så blevet krydret med?
    December er "lang" for børn, tror det har noget med al den travlhed der er forbundet med december. Børn trives bedst med regelmæssighed, sådan var mine, og ser jeg på børnebørnene har de det på samme måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi synes faktisk december er næsten for kort for vi elsker alle hyggen m.m. Selvom der sker meget så nyder i det:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...