23. juni 2015

Hjemmebagte scones og mine to små nisser.


Manden bagte scones søndag eftermiddag. Vi fik dem serveret med flødeskum og jordbær syltetøj. Jeg er ikke en scones fan, synes ofte de er tørre men nu havde jeg jo heller ikke fået mandens før. I hvert fald ikke dem her (ny opskrift han havde fundet) og ikke på den måde her. Så jeg måtte bøje mig i støvet og indrømme de smagte lækkert luftige og flødeskummet samt syltetøjet, var helt perfekt til den luftige scone. Nu har jeg vist fået det slået fast så er du i nabolaget, får jeg da lige manden til at smide en gang scones i ovnen så du kan smage dem.

Nisser på denne her tid af året.... Jo jo, det kan man godt og det er jo ikke rigtige nisser, vel!?
Det er de her to jeg snakker om, er de ikke søde??


De sidder nu i forhaven og passer rigtig godt på os. Der er en mere men den var udsolgt - det var pigenissen men måske jeg kan finde den i en anden afdeling.

Så du Broadchurch i går aftes? Serie 2 er lige starte på TV2. Jeg elsker den serie. God engelsk krimi, rigtig spændende. Eneste TV vi ser der ikke er Netflix!


4 kommentarer:

  1. Haha, fik straks lyst til at gense Disneys Snehvide!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi Det er altid en go' film at gense:)

      Slet
  2. Mums scones. Kan være vi snart skal kigge forbi ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. I er mere end velkommen skulle I være i nærheden:) Vi elsker besøg:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...