12. juni 2015

Det er sommer, det er sol og det er......

....... ikke søndag men fredag, yeah!!!!

Sommer og sol er det nu og det er dejligt. Ungerne har tidligt fri og skal for første gang med bussen hjem fra skole. Ja, vi er lidt pylret her i huset så det tager os lidt tid, at lade ungerne prøve sådanne ting. Det er en almindelig bybus men der er mange skolebørn med. Bussen holder meget tæt på, hvor vi bor og der vil jeg vente på dem. Det er ikke fordi jeg ikke kan eller vil hente dem som jeg plejer men de har spurgt, om de ikke måtte tage bussen engang imellem. Så selvom jeg jo er et stort pylrehoved, så er jeg også godt klar over de skal ha' lov at prøve.
Det blev så i dag for på mandag har vi rent faktisk brug for de tager bussen hjem. Jeg skal nemlig til København til møde hele dagen og kan jo af gode grunde ikke nå, at hente dem som jeg plejer når de har fri. Faren kan flexe på arbejdet så han er hjemme når bussen kommer. Tænk sig manden og jeg er så voksne nu, at vi har ladet pylrethed være pylrethed og nu lader vores børn tage bussen. Okay, ungerne er 7 år og 9 år så helt ærlig tænker du nok..... Men vi er altså meget pylret selvom vi godt ved vores unger godt selv kan en hel masse ting. Nu kan de så også selv tage bussen.....

Go' fredag kære læsere og go' weekend. Hvad skal du lave?? Vi skal slappe af og forhåbentlig nyde det gode vejr, hvis det fortsætter.

2 kommentarer:

  1. Åh, det er så svært at komme ud over sin egen pyldrethed og give slip på ungerne. Men de skal jo lære det, og den dag de står som store teenagere og ikke kan finde ud af noget som helst, fordi man har pyldret for meget, er det jo også skidt. Nu kan Donnaen det meste selv, men det har været en hård proces for hende moar at gå igennem ;-) God weekend til jer. Jeg skal vist rydde op, for jeg har benyttet Gemalens fravær til at skabe et gigantisk kaos. Noget med at rydde en hel masse ud for at sortere og smide ud og forhåbentlig få mere system i tingene. Og jeg er ikke helt i mål endnu. For nu at sige det mildt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Begge unger er nu vel hjemme - de havde haft en fantastisk bustur og glæder sig til på mandagens bustur. Jeg kan nu slappe af og nyde det gode vejr:) Håber du får system i tingene.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...