24. juni 2015

Det var nu så hyggeligt.

Vi tog hen og så heksen flyve til Bloksbjerg i går aftes. Vi bor jo med vand alle steder så det var egentlig bare, at finde det mest børnevenlige sted. Det var så her med bål-tændning allerede 19.15 som ungerne så næsten ikke fik set, da der både var et godt klatre træ og en gynge der. Der var også en klassekammerat fra hver deres klasse (så fedt der er et søskendepar, hvor pigen går i prinsessenpigens klasse og drengen i mindstemandens) som de legede med. Vejret holdt, det regnede ikke og var tilmed varmt sådan da. Jamen win win og vi hyggede.

I dag har jeg set 3,4 og 5 klasserne på ungernes skole (prinsessepigen går i 3) lave deres eget MGP. Mine øre er stadig lidt tonedøve eller bare døve. De havde selv skrevet musik og sange - behøver jeg sige mere.... Men ungerne havde fest.

To dage mere og så er det sommerferie. Ungerne glæder sig til nogle stille uger med hygge herhjemme inden vi drager til England. Jeg glæder mig også - allermest til at der ikke står 05.55 på vækkeuret.

2 kommentarer:

  1. Lyder som den helt rigtige Skt. Hans fejring.
    Oh my med MGP *fniz* og god tur til England. Uret rammer nok 05.55 uanset. Men i kan måske få lov at sove lidt længere. Uanset :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi ja vi sover længere - det skal vi. Nu vil vi slappe af og nyde hinanden og det forhåbentlig det dejlige sommervejr:) og tak, vi glæder os til at se familien om en små 3 uger:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...