29. juni 2015

Et lille hus til nøgler.

Nøgler er noget man skal passe rigtig godt på og det gør jeg også normalt. Jeg har endnu til gode at miste en nøgle for evigt, jeg har mistet nøgler men kun ganske kort tid ad gangen. Faktisk så mistede jeg vores eneste bilnøgle i 10 minutter på biblioteket i fredags. Det var 10 en anelse stressede minutter men alt endte godt. Det kan vi takke en rar mand for som helt tilfældigt overhørte mig sige, at min nøgle var væk. Han havde set den og løb ud på parkeringspladsen efter den. Altså sikke heldigt, ik'?!
Jeg kunne faktisk godt tænke mig et af de der små skabe til nøgler. Så kunne alle nøglerne hænge sammen, cykelnøgler, bilnøgler, scooternøgler, kuffertnøgler og hvad vi ellers lige har af nøgler.Det ville være nemt for os og hyggeligt for dem. Så bliver de ikke ensomme natten over og der er jo altid en nøgle, der ligger helt for sig selv. Jamen, det ville jo være slut hvis jeg har sådan et lille skab til nøgler.
Har faktisk før mistet en bilnøgle eller væk var den egentlig for jeg viste hvor den var. Jeg tabte den ned i en rist på en tankstation i London, da jeg lige skulle have benzin på, på vej i lufthavnen efter min søster og svoger. Jeg kan lige nævne , at jeg var højgravid så stress og hormoner gik i overdrive.... Nå, men en rar mand fik den fisket op for vi havde altså kun den ene (hvad er det med os og kun en bilnøgle??) og jeg nåede i lufthavnen. Se, havde vi nu haft sådan et lille skab så havde jeg helt sikkert investeret i en ekstra nøgle til bilen og så kunne den jo hænge der.

Indlægget er lavet i samarbejde med Kontorlinjen men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...