21. juni 2015

Anden gang var den lige så go' hvis ikke bedre.


Jeg er lige blevet færdig med denne her bog. Tog kun tre dage men det er også nem læsning og jeg læste den første gang for 15 år siden. Det er ikke mange bøger jeg læser to gange men lige den her er jeg så glad for, at jeg har læst igen. Kan heller ikke udelukke den skal læses en tredje gang.
Bogen er skrevet som var det som om, drengen historien handler om, selv havde skrevet den. Drengen er autist og 15 år gammel. Den er sød, sørgelig og giver en fornemmelsen af, at man lærer noget. Det føler jeg i hvert fald. Jeg følte både nu og første gang jeg læste den, at jeg fik et unikt indblik i det at være autistisk.
Så mangler du flere bøger til sommerferie læsningen eller bare bøger i det hele taget, så kan denne her varmt anbefales.

Bonus info: Jeg har lige set forfilmen til Paper Towns. Ja nemlig, den er blevet filmatiseret. Kan du huske jeg havde læst bogen for nogle uger siden? Nå, men hvis ikke så kig her! Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at se den. Den har premiere 23 juli så jeg håber vi når det, når vi kommer hjem fra sommerferie.

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over alle de bøger du får tygget dig igennem for tiden. Hvad sker der for NetFlix?! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh Netflix er skam stadig det eneste vi ser:) næsten for i aften starter serie 2 af Broadchurch jo på TV2, yeah! Mad Men er vi temmelig bidt af for tiden. Nu er Suits sæson 4 på Netflix så det må jeg hellere i gang med;) godt det er skolernes sommerferie fra næste uge så vikke skal tidligt op:) Men jeg læser når ungerne leger om eftermiddagen. Godt for min hjerne:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...