16. november 2014

Vi kunne jo også bare være gået i seng.....

Men det gjorde vi ikke - i stedet snakkede vi til kl 02 og kunne godt have fortsat. Vi var faktisk 6 mødre der blev til overnatning i fredags. Da vi havde fået de 15 meget trætte børn (de havde løbet rundt i gymnastiksalen og på skolen fra de kom kl. 17) til at sove, var klokken kun lige 22.30 så vi satte os med slik og chokolade (hvad?? Nej, det var ikke børnenes, de havde spist deres popcorn og chips. Nej, det her var rigtig voksenslik) og så snakkede vi ellers. Det er ikke så tit man har tid til det uden der er børn i nærheden. Det var vildt hyggeligt!

Kunne jeg så falde i søvn når nu jeg havde været længe oppe?? No no no.... Jeg lå der og  lyttede til alle de lyde sådan en flok børn laver. Flere snakkede i søvne, der var en del skæren tænder og lidt snorken. Jeg faldt dog i søvn indtil en af de små poder pludselig gik forbi mig, hen ad gangen og ned af trappen til skolekøkkenet og gymnastiksalen. Jeg tjekkede klokken, den var 03.30 Argh..... jeg gik efter og fik ham tilbage i hans sovepose uden andre vågnede. Heldigvis, for han havde været helt klar til at lege men han faldt ret hurtigt i søvn igen. Jeg gjorde så ikke men nu er det jo ikke altsammen om mig, vel!!?

Kl. 07.15 var den første oppe så ikke alt for tidligt og efter et par kopper stærk sort kaffe, var jeg da også menneske igen sådan nogenlunde. klokken 08.30 kom forældrene med morgenmad og 09.30 kørte vi hjem.

Hold op jeg var træt i går. Det var mindstemanden også og eftersom prinsessepigen også havde overnattet ude, var hun også træt....
Faren var ikke for han havde jo sovet og slappet af helt alene hjemme!

Det var nu trætheden værd for det var som sagt  hyggeligt og de 15 unger havde haft en god aften de vil snakke længe om. De er en skøn klasse og det her lykkedes kun fordi der sidder nogle engagerede forældre i forældrerådet (jeg er ikke i forældrerådet men jeg vil gerne hjælpe og overnatning synes jeg er så hyggeligt)

Har de overnatning i jeres børns klasse??

2 kommentarer:

  1. Årh man det lyder som en rigtig sjov, hyggelig og meget meget udmattende omgang klassehalløj. Sikke en fest. Håber 'tømmermændene' snart er ovre igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var super og i dag onsdag er jeg helt ovenpå igen eller så meget man nu kan være på ugens midterdag:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...