5. november 2014

Noget om en tidsplan der skal overholdes.

Jeg arbejder ikke så godt under pres men til tider er det jo nødvendigt. Altså at tingene klapper sådan helt perfekt uden det går galt. Så det er derfor den der tidsplan skal overholdes og derfor skal trafikken altså opføre sig ordentligt helt uden problemer. Jeg har en stram tidsplan og stress ved vi alle er dumt og ikke sundt. Så skulle der mod forventning være nogen andre på vejene mellem Odense og Middelfart i morgen mellem kl. 8 og 12, ja så gør lige plads, ik'! Vi skal heller ikke ud i noget med ventetid i Odense, vel? Det klapper bare , ingen uanmeldte eller noget. For så tilter tidsplanen og det kan vi ikke ha'. Det er ikke godt for omverdenen at se det hysteriske stressede jeg der vil udfolde sig, hvis tingene ikke klapper.

Nu er det så I alle medfølende skriver i kommentarfeltet, at I alle forstår mig og selv har det sådan, ok?

Tak!

6 kommentarer:

  1. Forstår dig, forstår dig!
    Håber hele tidsplanen klappede som det skulle.
    Stor medfølelse. Kan du mærke det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt klappede perfekt:) Tak for medfølelsen, jeg kunne mærke den og det hjalp!

      Slet
  2. Godt at det hele gik! Jeg synes min arbejdshverdag er pakket med stress for tiden, hvilket er rimelig drænende....mit våben er så at sætte farten ned med strik mellem hænderne;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. At strikke lyder som en god måde, at holde farten nede:)

      Slet
  3. Det var godt, du undgik stress :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) ja, alt gik bare som planlagt og det er bare så dejligt når det sker:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...