14. november 2014

Nogen glæder sig såååååååååååååååååå meget.

Mindstemandens klasse 1 øst skal overnatte på skolen i dag/nat. De har hele skolen for dem selv og de glæder sig, ikke mindst mindstemanden. Han sagde i går:

"Jeg glæder mig sååååå meget jeg skal næsten græde. Jeg er bare så lykkelig"

Jep, det var hans ord..... Så kan man vist næsten ikke glæde sig mere, vel?

Jeg har fået æren af, at være en af de forældre der overnatter sammen med de små poder. Jeg var også med sidste år og det var rigtig hyggeligt. Det er jeg sikker på det også bliver igen i år og vi 3 mødre der skal overnatte, kender hinanden ret godt.

Prinsessepigen skal også ud og overnatte hos en veninde fra klassen. Venindes mor og lillebror skal overnatte på skolen så pigerne mente der så var grundlag for en overnatning til dem. Det var venindens far heldigvis enig i så vi forlader alle faren herhjemme ved fem-tiden. Han skal være helt alene bare ham selv....
Han påstår han ikke glæder sig og vil føle sig ensom! Yeah, right!!!

Jeg glæder mig til lørdag, hvor jeg skal slappe af og lave ingenting overhovedet. Nogen andre må underholde børn og lave mad.

2 kommentarer:

  1. Håber i alle har haft en fantastisk aften, hver især. Og har nydt at savne hinanden - lidt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare en super overnatning:) Alle i 1 øst er nogle skønne unger og vi voksne hyggede os rigtig. Jo, jeg er meget træt men hyggeligt var det:)
      Faren synes vist her havde været lidt stille... :)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...