4. november 2014

Bøger man ønsker og bøger som overrasker.

Jeg havde som altid ønsket bøger i fødselsdagsgave. To faktisk, den ene er af samme forfatter som skrev Where'd you go Bernadette som jeg læste og varmt kan anbefale. Den anden lød super go' så skrev den på listen. Jeg var så så heldig, at få to bøger mere og ingen af dem havde jeg hørt om. Må dog sige, at jeg glæder mig til at læse dem for de lyder rigtig gode. Det er de her 4 bøger jeg har fået. Kender du dem? Har du læst nogle af dem?
Jeg kender ikke de danske titler men det gør du nok, hvis du har læst dem. Jeg læser nemlig altid på engelsk. Mest for at holde hjernen i gang men også fordi jeg helst vil læse dem på deres originale sprog.

6 kommentarer:

  1. Skønt med en stabel bøger, der bare ligger og venter på at blive læst :-) Kender ingen af dem. Du ku' jo måske skrive en anmeldelse, når du har læst dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, frue det var en god ide. Tak:) Jeg vil skrive om en efter en når de er læst:) Men ha' tålmodighed for jeg læser ikke hurtigt:/

      Slet
  2. Glæder mig til at læse dine anmeldelser :)
    Vores læsefront byder mest på Villads fra Valby, Wendy-bladet og måske en enkelt fagbog i ny og næ. Skønlitteratur? hvad er det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Villads fra Valby er da ellers dejligt underholdende;)

      Slet
  3. Jeg elsker bøger og elsker også at læse på engelsk (eller originalsproget, hvis det er et sprog, jeg behersker;-)). Men hvor jeg før børnene læste minimum en bog om ugen, så er der langt imellem bøgerne nu. Jeg håber det bliver bedre efterhånden som børnene bliver lidt større (please, sig at det er tilfældet!;-)). Og så bruger jeg jo også meget af min fritid på at strikke....mest fordi det er noget jeg kan gøre, samtidig med at jeg er social...så kan min mand og jeg sludre eller TV sammen om aftenen, samtidig med at jeg kan strikke...det er lidt sværere med en bog. Anyway, glæder mig til at læse dine anmeldelser:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg læste også en bog ret hurtigt inden børn men nu..... Men jeg får læst mere og mere i takt med børnene bliver større og jeg ikke er så træt. Så lidt lys er der forude:) Jeg kan allerede nu afslører, at den jeg er gået i gang med at læse nu lover rigtig godt.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...