19. november 2014

Give Away..... Wow!!

Nu nærmer december sig med hastigt skridt og en lille Give Away er da vist på sin plads, synes du ik'?

Det er denne pakke det handler om (ikke den lille julemand men pakken i indpakningen under ham) og jeg finder en vinder den 1 december. Vi lader det forblive en hemmelighed,  hvad pakken indeholder men jeg kan afsløre,  at der nok ikke er mange mænd der bliver glad for den medmindre de lige står og mangler en gave til konen eller kæresten.

Der er egentlig ikke nogen regler for deltagelse men du må da gerne både dele og like Facebooksiden men det er ikke et krav. Skriv din mailadresse i kommentarfeltet og evt. en sjov kommentar men absolut intet krav. 

Ha'en dejlig midterdag (onsdag)



60 kommentarer:

  1. Uh spændende. Hvad sker der så med julemanden? Har nogen spist ham inden 1. december, eller?
    Jeg vil i hvert fald gerne finde ud af hvad pakken indeholder. Og måske også smage på julemanden ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har længe spist ham men jeg vil ikke afvise der muligvis befinder sig et familie medlem i pakken;) Du har nr 1 i lodtrækningen:)

      Slet
  2. Da jeg ikke bor i DK, regner jeg ikke med at vinde. Men nysgerrigheden er da vakt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fået nr 2 i lodtrækningen og skulle du vinde kan det være du har en adresse i DK jeg må sende det til, hvor det kan vente på dig?

      Slet
  3. Jeg vil også meget gerne finde ud af, hvad pakken indeholder :) Man er vel nysgerrig ... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr 3 er dit, øglemor:)

      Slet
  4. nu vil jeg jo også gerne vide hvad der er i pakke hehe
    http://dkgiveaway.blogspot.dk/2014/11/give-away-hos-hvisvindenvender.html har delt den her :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er også nysgerrig :-)
    /Jeanet

    SvarSlet
  6. Nu bliver jeg da også nysgerrig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, så får du lod nr 6 Jette:)

      Slet
  7. Uh hvor spændende :) Jeg krydser fingre

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  8. Uuuuh, spændende :)

    Gitte Seloy

    gitte.seloy (a) gotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov? Hotmail, ikke Gotmail. :D

      Slet
    2. Du har fået lod nr 8, Gitte:)

      Slet
  9. Uhh.... spændende! Lidt ligesom juleaften hvor man spændt tænker på hvad der mon kan være i pakken, i love it ;)
    pbrohus@yahoo.com

    SvarSlet
  10. Svar
    1. Lyder godt frk. Struds:) Du har lod nr 10

      Slet
  11. Spændende - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Super Pia, dit lod er nr 11:)

      Slet
  12. Spændende :) Den julemand ser nu også lækker ud he he ;)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du er med. Lod 12 er dit:)

      Slet
  13. Hvor spændende. Nu bliver jeg nødt til at vinde, så jeg kan få min nysgerrighed stillet. ;-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Camilla, du har lod nr. 13:)

      Slet
  14. Altså, nu er jeg jo blevet nysgerrig! Krydser fingre.

    SvarSlet
  15. Iiih, hvor spændende! Jeg er med!

    anitahjorthhansen (@) hotmail.com

    SvarSlet
  16. Lyder som en spændende konkurrence :-D Jeg vil gerne deltage :-)

    SvarSlet
  17. Ej sikke en fin idé :) Jeg krydser fingre og vil super gerne deltage i konkurrencen :D Mvh Lisa Tschammer, Lisa_K_T@live.dk

    SvarSlet
  18. Uhh en overraskelse? Ja tak :D

    //Bettina
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fået lod nr 18, Bettina:)

      Slet
  19. ihh jeg er alt for nysgerrig til at få sådan en melding. Jeg elsker gaver, både at give og at få. Kan sjældent holde på hemmeligheden om en gave ret længe og plejer at hoppe op og ned når nogen åbner mine gaver - er sååå nysgerrig og bliver ofte som et lille barn; især når jeg giver min kæreste gaver.
    Bare beskeden om at vi ikke ved hvad det er gør at det kribler i mig for at åbne og finde ud af det... Og den lille nissemand må da også gerne komme med :)
    Gyngehesten @ Hotmail . Com

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke dejligt at høre du er spændt, Rikke:) lod nr 19

      Slet
  20. Uh nu bliver jeg jo nød til at vinde så jeg kan finde ud af hvad der er inde i pakken :D

    Musninamus@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nina, du har fået lod nr 20:)

      Slet
  21. sikke spændende, elsker overraskelser
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  22. sanneraskfoget@gmail.com

    SvarSlet
  23. Hej. Faldt lige over(slog mig heldigvis ikke;0)din hyggelige blog og glæder mig til at læse med her:0)
    Blev selvfølgelig også nysgerrig mht din Give Away,sååååå krydser alt hvad der krydses kan og håber på jeg er den heldige:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Laila, lod nr 23 er dit. Jeg er glad for du ikke slog dig, da du faldt over min blog;) dejligt du vil læse med:)

      Slet
  24. ku' bare godt få lyst til at mærke lidt på den der pakke..

    ku' man måske få sådan en julemand til ventetiden?

    deltager gerne.. og bliver nok også lige nødt til at blive hængende lidt.. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi Helle:) Du må nøjes med lod nr 24:)

      Slet
  25. Ih, jeg elsker sådanne pakker, hvor man ikke kender indholdet!

    Jeg er selvfølgelig med - og jeg er fast læser i forvejen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du er med Anja:) Og tak fordi du læser med. Lod nr 25 er dit:)

      Slet
  26. mmm.. Tæller ned til i morgen hvor det hele starter! I dag starter pynten - i morgen hyggeriet! trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  27. øj hvor vil jeg gerne vinde!! Jeg elsker overraskelse.. (og chokoladenissemænd)
    leark@ofir.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, dejligt du er med Lea:) lod nr 27 er dit.

      Slet
  28. Uh, give Away. Det er lige mig :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt du vil være med :) du få lod nr 28.

      Slet
  29. Mon man kan nå at være med her på falde-rebet

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah sorry. Trak vinderen i morges:( Men tak fordi du kiggede forbi bloggen:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...