27. november 2014

Juleklip, bare jeg ikke skal lave stjerner.

Det er en ting jeg simpelthen bare ikke kan. Jeg har aldrig fået det lært og nu er jeg vist lidt for gammel til, at det er ok med hys-anfald fordi det ikke lykkedes eller hvad??
Jeg har lært at leve med det så det må du også. Jeg kan da flette julehjerte og klippe nissemænd og damer ud så det er vel i orden!?

Der er juleklip på ungernes skole i dag, her kl 10 starter de i deres klasser. Det er altid hyggeligt og de forældre der kan, må rigtig gerne komme. Dem er jeg en af og mindstemanden glæder sig til jeg kigger forbi senere.
Prinsessepigen er ikke helt så begejstret og mener ikke jeg behøver kigge forbi hendes klasse.... Det gør jeg nu alligevel og faktisk sagde hun lige hurtigt da vi sagde farvel i morges: "Det er kl ca 12 du kommer ik' mor??" så måske hun alligevel synes det er hyggeligt jeg kommer.

I morgen vil jeg udnytte, at butikkerne her i landet har adopteret Black Friday og derfor holder udsalg på en random fredag i november. Vi får jo også løn så total win win! Jeg har fundet ud af der sælges nogle gigantiske julestokke med lys som jeg da nok er nødt til står i min have..... Der skal nok blive vist billeder.

Nå, ja og så skal vi i bio og se julefilm i morgen eftermiddag. Det hører I mere om i løbet af weekenden. Nu skal I også huske min Give Away som jeg trækker en vinder af på mandag.

Ha' en hulahoptisk torsdag og fortæl mig om du er klar til december lige om lidt.

6 kommentarer:

  1. Jeg er ikke helt klar endnu. Der er en masse rod, der skal pakkes væk, før julen rigtig kan komme ind i stuen.

    I øvrigt har jeg aldrig rigtig kunnet finde ud af at lave de der julestjerner af strimler. Det er kun lykkes for mig en gang, så nu gider jeg ikke bruge tid på det mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah Anita, hvor det dejligt at høre jeg ikke er den eneste der ikke magter de der stjerner:) Jeg fik til gengæld klippet ret mange juletræer:)

      Slet
  2. Hvad - kan du ikke lave stjerner? Det kan jeg heller ikke. Ikke uden liige lidt hjælp fra en vejledning til den første stjerne, der måske/måske ikke bliver lavet før jul et givent år. Men derefter så kan jeg faktisk godt. Til gengæld gider jeg ikke sætte tråd i dem, og så kommer de aldrig op, og det hele er lidt lige meget ... Næh du, det er hyggeriet under processen, der er det vigtige. Og jeg er sikker på, at du og begge ungerne har hygget jer rigtig fint idag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha der fik jeg lige sved på panden, da jeg læste din første sætning..... Men heldigvis kunne jeg læse lige efter, at du heller ikke er super stjernelaver;) Sætte tråd i alt julepynten er jeg heller ikke fan af. Jeg fik hygget og klippet en masse juletræer med ungerne i dag:)

      Slet
  3. Selv med en vejldning, er de der strimlestjerner en videnskab helt uden for mit forståelsesområde. Glem det! Er aldrig lykkedes med en eneste en. Til gengæld er jeg god til at bage pebernødder. Når jeg gider. Håber i hyggede. Jeg har sat Københavner-morfar på gæstelisten til banditternes klippeklistre-dag. Det var så meget nemmere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, hvor er det skønt at høre jeg absolut ikke er den eneste der ikke kan lave de der julestjerner:) Godt træk med morfaren;) Pebernøddebagning lader jeg min mor om - jeg er go' til at hygge:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...