11. november 2014

En fotokalender fra ungerne.

De sidste par år har jeg lavet enten fotokalendere eller fotobøger. Jeg har brugt flere forskellige hjemmesider og rigtig meget tid nogle gange.
Nu har jeg lige lavet endnu en fotokalender med vores dejlige unger som modeller. Det var pærenemt og nej, det er ikke bare noget jeg siger. Jeg har ikke den bedste tålmodighed så når jeg siger det nemt så er det nemt!
Den er netop ankommet kalenderen og jeg tog lige lidt billeder af den inden den bliver pakket ind. Tænkte nemlig det lige kunne være en overraskelse fra ungerne til deres far til jul. Den bliver han glad for er jeg sikker på.
Jeg hyggede mig rigtig meget med at lave kalenderen. Nok mest fordi det var så nemt, det er altså noget jeg sætter pris på. Jeg valgte både helside billeder og flere billeder på nogle af siderne. Så nu kan vi blive overrasket hver måned når vi bladre til næste side.

Laver også du fotobøger eller fotokalendere??




Indlægget er lavet i samarbejde med Pixum men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

2 kommentarer:

  1. Men læser han ikke med, ham faren?
    Nuvel. Den er rigtig fin. Skønne billeder. Her bruger vi ikke fotokalendere, har en kalender med Peddersen og Findus, som vi ikke sådan lige har tænkt os at bytte ud ;) (ja, der moar'en der er fan)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han læser som regel ikke med så overraskelsen skulle være sikret:) Findus og Pedersen er også en hyggelig kalender - den kan jeg godt forstå skal forblive;)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...