1. august 2016

Musical camp og gymnastiskskole

 Hun var sååååå klar til camp og var oppe kl. 06 i morges. Hun blev hentet kl. 8.30
Billedet her er så ikke lige fra i morges men fra i går.

Mindstemanden var også klar til gymnastiskskole her til morgen. Kl. 9 afleverede jeg ham i hallen, hvor han mødte 3 fra klassen. Dermed var jeg totalt overflødig og kørte derfor hjem med det samme. Kl. 16 skal han hentes igen og jeg tænker det er en træt dreng vi får hjem.
Prinsessepigen skal hentes på musicalskolen fra sin camp kl. 17.15 så det kan lige lade sig gøre logistisk.
Nu er her så helt stille bortset fra vaskemaskinens snurren. Jeg drikker lige en kop kaffe mere, inden jeg går i gang. I gang med hvad?? Tja... jeg synes der er så meget jeg lige skal nå og så alligevel ikke. Har ikke helt styr på det. Laver lige en liste, tror jeg.

Godt det ikke er den helt 'rigtige' hverdag, der er gået gang i dag. Der er heldigvis 1½ uge til det sker.

Ha' en hoppetatisk mandag.

8 kommentarer:

  1. Det lyder som en spændende optakt til hverdagen der lurer tæt om hjørnet, eller afslutningen på en dejlig lang og skøn ferie.
    Jeg tæller ned til ferie. På fredag går jeg af på 3 ugers ferie, og det er tiltrængt.
    Min onsdagsfri er lige blevet byttet med i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det bliver dejligt for dig med 3 ugers ferie lige om lidt:)

      Slet
  2. Tak i lige måde - også rigtig god mandag til dig. Få nu en masse slappen-af ud af den, selvom der er nogle ting der skal nåes. Så håber at du har fået det punkt med på listen ;-) Du skal jo være klar til at høre om både musical- og gym-camps i aften. Der er sikkert meget der skal berettes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik aldrig lavet den der liste.... Fik slappet af og drukket kaffe. Prøver igen med en liste i dag, når ungerne er kommet afsted:o)

      Slet
  3. Årh lyder hyggeligt med sådan en stilledag, selvom du har ting der skal nåes :) Og skønt for dem begge at få noget på opleveren.

    Her nyder vi også lige 1½ ugen mere før hverdagen kalder - så skønt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg nød stilheden men fik ikke helt lavet nok.... Hmmm, prøver igen i dag. Go' sidste 1½ uges ferie til jer:o)

      Slet
  4. Stille er godt :-)... Vi håber de har haft nogle skønne dage hver især! Herhjemme har Ældste Poderne også været på håndboldskole, og ligger i skrivende stund helt smadrede på sofaen....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, stille var dejligt. Her bliver stille igen når ungerne igen i dag er kommet afsted. Håndboldskole lyder skønt:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...