3. august 2016

Gymnastikskole slut.

Mindstemanden har nydt det men kroppen er godt brugt efter 7 timers gymnastik i 3 dage.

Kl 15 i dag lavede de mange gymnaster en lille opvisning. De havde nået at lære to små serie og en masse seje spring. Nu glæder mindstemanden sig endnu mere til gymnastiksæsonen starter op igen. Lige pt sidder han nu pænt afslappet på sofaen og ser youtube! Han har ikke klaget over vores trampolin er våd, og derfor ikke må bruges. Det kan kun betyde, at han er træt og 'bevægelses-mættet' hvis det da er et ord? Her er også pænt stille med kun et barn i huset - der er i ført høretelefoner - for prinsessepigen kommer ikke hjem i dag. De er lige nu på rundvisning backstage på Fredericia Teater, inden de skal ha' bål på stranden og synge, hygge og nok alt for sent i seng.
Vi kunne forøvrigt lige se hende et par gange ganske kort, i indslaget på DR1 nyhederne i går aftes.

Nå, men jeg skal pakke for i morgen går turen til London til bryllup. Smider muligvis lidt billedespam på bloggen lørdag, hvis jeg har mulighed.
Der var mange forældre så der var trængsel.... Det her blev det eneste ordentlige billede jeg fik, men mindstemanden på hænder er det dog.

6 kommentarer:

  1. Trætte børn kan være både en befrielse og en forbandelse, men det lyder som en god træthed han er grebet af, din dreng :-)
    God pakning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Han sov længe:o) Og tak, jeg er næsten færdig med at pakke.

      Slet
  2. Lyder som en dejlig oplevelse. Og god tur

    SvarSlet
  3. Dejlig sommerskole/gymnastikskole. Godt der er lidt alternativer til fodboldskolen, den er jo ikke for alle, og er ikke i samtlige klubber.
    Mine børn havde også alternativer, men det var på frivillig basis, det kunne være madskole, håndarbejdskole, ler, eller andre ting fra formningslokalet, og det foregik på skolen.
    Som jeg skrev tidlige, øv jeg ikke havde læst med her inden jeg så indslaget på DR1.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er deres gymnastikklub der arranger denne her gymnastikskole. Så mindstemnaden kendte lederne og flere af børnene fra hans springhold. Det er første år ungerne har haft tid og lyst til noget camp/skole noget i ferien. De har begge nydt det:)
      Det er kun ganske kort et par gange man lige kan skimte prinsessepigen:) Du kan se indslaget her igen:o)
      https://www.dr.dk/tv/se/tv-avisen/tv-avisen-2016-08-02-21-30#!/00:20:49

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...