30. august 2016

Hov, det er allerede i næste uge

Prinsessen øver hverdag på at gå i spagat. Hun er der næsten og hun bliver ved. Både fordi det godt at kunne både på en scene og til springgymnastik. To af hendes store interesser.

Med den billedebeskrivelse vil jeg så lige sige, at det er i næste uge springgymnastikken starter igen. Mandag er det mindstemanden og onsdag er det prinsessepigen. Jeg opdagede først i går aftes, at det er i næste uge der er sæsonstart. Mindstemanden glæder sig helt enormt til opstarten. Prinsessepigen er også klar.
Med den dejlig nyhed vi fik i søndags, er det nu ingen sag med springgymnastikken. Rolig, I skal nok få af vide, hvad det er snart. Ikke råbe.... det hjælper altså ikke! Jeg fortæller det snart. Promise!

I morgen skal prinsessepigen både fotograferes i klassen  (det obligatoriske start-på-året-klassebillede) og senere på eftermiddagen med Tantegorilla. Hun skal på photoshoot med nogle andre børn. Hun glæder sig så meget og jeg krydser fingre for det ikke regner, for det er udendørs det skal foregå. Nu har de ikke lovet regn men det er jo aldrig til at vide. Jeg tager en paraply med bare for en sikkerheds skyld. Og en kop kaffe.

12 kommentarer:

  1. Jeg anbefaler altid profylaktiske paraplyer, så holder det tørt! Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er en profylaktisk paraply?:o) Har en pink Ikea paraply jeg har planer om at tage med:)

      Slet
  2. Sådan er det nemlig (næsten) altid; husker man paraplyen, bliver det ikke regnvejr :-) Flot stort set og næsten-spagat. Men det kræver træning og træning. Donnaen kunne også, men nu hvor hun ikke træner pga dårlig fod, er hun ikke smidig nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gjort min pink Ikea paraply klar så bliver ikke regnvejr:) Så træls for Donnaen med den der dårlige fod. Håber det snart bliver bedre for hende:)

      Slet
  3. Vi starter springgymnastik i morgen, så det glæder min ældste sig til. God fornøjelse til jer med opstarten. KRAM

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, Dorte:o)

      Slet
  4. Åh hvor spændende med TanteGorilla ;-) God fornøjelse med det hele - inkl. profilaktisk paraply ;-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er hun sej. Håber det går godt i dag. Kh Birgitte

    SvarSlet
  6. Hverdagen kommer stille og roligt i gang, kan se mange hold starter op her i uge 35 her i byen.
    Yngstepigen begynder med babysalmesang i dag med Frida :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg det lader til de fleste foreninger starter nu her lige om lidt:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...