12. august 2016

For en uge siden


For en uge siden var vi i England til bryllup. Her er mindstemanden fuldstændig opslugte af tryllekunstneren. 

Nu er hverdagen så startet igen for fuldstyrke. Prinsessepigen er hos en veninde og overnatte. De havde ikke set hinanden i hele 2 uger,  så det kunne kun gå for langsomt med at sove sammen.
Mindstemanden har en kammerat her til overnatning og de er lige blevet stille,  her i skrivende stund hvor kl er 21.30,  så jeg tænker de sover. De skal til fødselsd6ag 9.30 i morgen hos en kammerat og de glæder sig.

Håber du har haft en dejlig fredag. Go' weekend. 

8 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde til dig og dine:0)

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt med alle de soveaftaler. Selvom de jo altså bare ... sover ;-)
    God weekend til jer. Kh. Liv

    SvarSlet
  3. Min "hverdag" - feriefredag blev som jeg havde behov for, total afslapning.
    Det er altid dejligt at lande og "skyde" hverdagen i gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg elsker hverdagen ligesom jeg nyder når vi har ferie:o)

      Slet
  4. Hvor hyggeligt med alle de 'sov-sammen' arrangementer. Det dyrker mine unger ikke så meget, desværre. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hyggeligt:o) Mindstemanden har helst en sovende her. Han er ikke så go til det der overnatning.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...