5. oktober 2014

Det går alt for hurtigt....

I dag skal farmor hjem. Tænkt de 5 dage allerede er gået men man siger jo altid,  tiden flyver afsted når man hygger sig.
Vi har spillet Uno mange gange og det tog farmor hele 5 dage inden hun endelig vandt. Jeg er træt og glæder mig til ungerne er puttet og det bare er manden og jeg.  Vi elsker at ha' besøg fra England af familien men manden og jeg savner vores alene tid sammen. Man er også på hele tiden, ikke at farmor er krævende overhovedet men man slapper ikke helt af når man har gæster.
Nu er der kun en uge til det er efterårsferie, yeah!! Vi glæder os rigtig meget til fredag aften. Der skal vi se Flying Superkids.  Lørdag er det min fødselsdag som vi springer let og elegant henover, hvis det er op til mig. Manden og ungerne mener nu den skal fejres.... Lad os se hvem der får sin vilje!
Vi har ikke planlagt noget de første dage i ferien. Faren har fri fra på onsdag og torsdag stikker han og jeg jo af på et lille mini Cruise med Oslobåden. Det gode vejr holder selvfølgelig og det bliver heller ikke blæsevejr.  Det har jeg arrangeret med vejrmanden og jeg tror på, at han høre efter.
Mormor og ungerne skal hygge og vi er ikke inviteret til at høre om planerne. I hvert fald ikke lige nu. Tænker ungerne nok skal fortælle, hvad de har lavet når vi er hjemme igen.

4 kommentarer:

  1. Dejligt at i har hygget jer max. Kender godt det der med 'at være på' uden egentligt at være det. Det er bare anderledes med en gæst i huset uanset hvor hjemmevante de er ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi kan mærke trætheden nu men det har været så skønt med besøg:)

      Slet
  2. Hvor dejligt at I har hygget jer. Men ja, kender også det med at savne tid alene...sådan havde vi det også efter sommerferien, hvor vi bortset fra een uge, hvor vi havde lånt en lejlighed som stod tom, boede hos venner og familie. kh Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man nyder at bo hos venner og familie og også at have dem på besøg:) Men også dejligt når der er bare os 4 igen:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...