22. august 2013

Fortsættelsen kommer først nu....

For moren er træt, mindstemanden er nemlig blevet 6år. Ja ja, det er selvfølgelig ikke trættende i sig selv og så lidt alligevel, for det er min yngste der bliver stor så følelserne koger lidt inden i.
Han havde en dejlig dag og han fortalte os det også flere gange mens han krammede os. Han fik også sit højeste ønske opfyldt for bedsteforældre og vi havde slået os sammen, så han kunne få en DS.
Jublen og glædeshylende ville ingen ende tage... Han blev også glad for sine andre gaver og der er endda flere på vej (hvis ellers der kommer post i dag, vi har ikke fået post i 3 dage??? hva' f..... sker der lige! Nå. men det er et helt andet indlæg)
I aften skal vi til forældremøde i 0 klassen og høre om de små nye skolebørn er faldet godt til. Moster kommer og passer prinsessepigen og mindstemanden. Der er mere chokoladekage fra i går, så ungerne og hende skal rigtig hygge.
En chokoladekage der smagte dejligt men jeg spiste et alt for stort stykke (må altså lærer at styrer mig) og havde derfor kvalme i flere timer! Spiste heller ikke aftensmad, så ka' jeg lærer det kan jeg, or not!
Her er lidt billeder fra mindstemandens fødselsdag, den bedste han nogensinde har haft (hans egne ord)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...