26. august 2013

Ej, man må altså gerne være lidt doven en gang imellem.

Og det er jeg så i dag. Faren er nemlig til fodbold, der blev holdt fødselsdagsfest (det kan læse i sidste indlæg) i går for ti 6årige og nå, ja og så er det jo mandag. Så aftensmaden i dag blev fugt, grønt, ost, salami, pasta og hold fast....
Franskbrød, hvidt, ingen fuldkorn men med birkes. Ja, det spiser vi altså en gang imellem her i huset. Hvis jeg skal forsvare mig selv lidt, så fik prinsessepigen og mindstemanden altså spaghetti med ketchup til eftermiddagsmad i sfo-en. Okay det var hvidt spaghetti og ikke øko ketchup men det var da varm mad, ik'?
Så jeg mener da godt jeg kan slippe afsted med en aftensmad som denne til ungerne. De har også fået en skål frugt mens de så fjernsyn, da de kom hjem fra sfo så vitaminbehovet er dækket for i dag.
Nå, men sådanne dage har vi altså her i huset, dovne dage hvor vi jeg laver rigtig mange overspringshandlinger. Ungerne klager ikke, ej heller manden og sclerosen lader mig være i fred, uden at straffe mig for en travl weekend.
Er det bare mig eller har du også sådanne dage??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...