20. januar 2013

Med blå læber.....

Vi kørte i svømmehallen i formiddags. Det er kun faren, prinsessepigen og mindstemanden der svømmer. Sclerosen gør at jeg ikke skal i det varme vand eller begive mig rundt på et vådt glat gulv med en stok! Men jeg sidder ovenpå, hvor jeg kan kigge ned og også lige tage lidt billeder...



Selvom det lille bassin er varmt vand, var det en rystende mindstemand med blå læber der gerne ville op efter en halv time! Den lovede is bagefter gjorde ikke de blå læber bedre men spises skulle den og læberne er tilbage til deres pæne røde farve igen!

2 kommentarer:

  1. Var en del i badeland og svømmehaller da børnene var små, men må indrømme at jeg aldrig har været helt vild med det.

    Håber ikke du føler et savn p.g.a. din sygdom, men godt at du kan følge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg føler heldigvis ikke jeg går glip af noget, var aldrig den store fan af svømmehaller! Nyder at de kan se, at jeg kan se dem svømme:)De er glade for jeg er med så de kan vise mig, hvad de kan:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...