5. januar 2013

Julegaverne bliver flittigt brugt....

Med sygdom på retur og det faktum, at moren efterhånden har fået styr på alle prinsesspigens og mindstemandens julegaver, gør at ungerne nu rigtig kan nyde deres nye ting! Prinsessepigen fik så mange kreative ting. Her sidder hun og dekorerer en kjole til sin barbiedukke, hun fik et barbiekjole designersæt af farmor!


Hun fik også denne sminkekasse med en masse tilbehø,r perfekt til en prinsesse... Hun er dog ikke særlig glad for spejlet, hmmm!!! Men det kan man da egentlig godt forstå, ik'???



Midstemanden kunne endelig spille sit Cars 2 X-box spil, det havde han glædet sig til!! Det havde faren også men opdagede hurtigt, at hans 5½ årige søn var en del bedre end ham.... (det skal I ikke fortælle faren, at jeg har sagt)

Jeg er også gået i gang med at bruge en af mine julegaver. Jeg havde ønsket flere bøger, fik dem alle og er begyndt at læse den ene, White Teeth af Zadie Smith.


Er du i gang med at bruge dine julegaver??

2 kommentarer:

  1. A week in winter er en klassisk Maeve Binchy som jeg nød meget. >Købte den selv før jul. Ha en god aften - har et par bøger, der venter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, glad for at høre den er værd at glæde sig til at læse:) lang tid siden jeg har læst en af hendes bøger så glæder mig:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...