15. januar 2013

Det der med bryllupstaler.

Da vi blev gift sidste år den 2 juni havde vi trukket lod om, hvem af os der skulle holde tale først. Jeg vandt og det er jeg glad for, for jeg ville ikke have kunnet holde tale efter min mand. Ingen gider hører på en tudende kvinde.... Nå, men jeg holdt min tale og alle grinte (endda på de rigtige tidspunkter) og græd, især min kære mand var helt ødelagt. (Jeg er også god til at holde taler... synes jeg selv!) Så han måtte lige tage nogle meget dybe indåndinger inden det var hans tur. Igen var det en kæmpe succes især den han holdt på dansk, hvor ikke en af de engelske gæster forstod en lyd! Til sidst hylede vi alle. Min nevø filmede talerne og det er jeg bare så glad for. Vi ser dem engang imellem og tuder hver gang!
Jeg er glad for jeg holdt tale, ved godt bruden ikke altid gør, men jeg ville gerne. Jeg elsker at være til bryllup og især bruden (hvis hun holder tale) og brudgommens taler er dem jeg glæder mig mest til. Så jo så lige denne her bryllupstale eller rettere sang, som McFly's Tom Fletcher holdte til sit bryllup i maj sidste år. Han lagde den på YouTube den 6 januar i år og indtil videre har næsten 8 millioner set den og måske som mig, tudet alle 14 minutter og 41 sekunder den vare! Den er fantastisk.... (hvis du ikke gider se det hele så se i det mindste det sidste, hvor han taler til sin brud)


Tudede du også?? Eller det bare mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...