16. januar 2013

"Læs for mig...!!"

Mindstemanden spurgte sin søster rigtig pænt, om ikke hun ville læse en bog for ham, da vi var på biblioteket i eftermiddags. Nu prinsessepigen selv kan læse og så gerne vil, er det ikke kun mig der står for højtlæsning mere.


Jeg fik nu også lov til at læse en bog for dem begge heldigvis! Jeg glæder mig ikke til den dag, hvor  de begge kan og helst selv vil læse. Jeg nyder at læse for dem så det haster ikke med det stopper i nær fremtid! Lige på det punkt behøver de ikke holde op med, at få mor til at gøre det!

Nyder du at læse højt for dine børn??

5 kommentarer:

  1. Ja, once upon a time....

    SvarSlet
  2. Ja, jeg nød at læse for Donnaen. Nu gør jeg det ikke mere, trods alt. Men der var en lang mellemperiode, hvor hun selv kunne læse små, nemme bøger, mens jeg læste de store mursten for hende, Harry Potter fx. Sådan kan du sikkert også få det, hvis du vil :-)

    SvarSlet
  3. Tiltrods for at vi er 3 søstre, som lærte at læse for læææænge siden (vi er 26, 22 og 16), forsøger vi altid at lokke vores moar til at læse for os hver jul - det er altså bare hyggeligt!

    - Kit

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...