9. januar 2013

Jamen, er det da ikke bare sødt og velopdragent!?

Med takkekort til sin lillebror for hans julegave til hende! Prinsessepigen havde ønsket sig en kasse Lav-dine-egne-kort og det fik hun af sin moster, onkel og fætre i julegave! Hun elsker at tegne, male, lave ting og er ret god til at lave ingenting til noget flot, trods sine kun 7 år på bagen!! Har det nok efter sin moster faktisk som er fantastisk kreativ. Det ville jeg også gerne sige, at jeg er men man må ikke lyve, må man?? Jeg er alt for utålmodig til at være dygtig til det der kreative! Nå, men nu handlede det jo ikke lige om mig men prinsessepigen og hun er tålmodig nok....
Se bare de her kære kort hun har lavet til faren og jeg samt sin lillebror.





Kortet til faren og jeg er da bare for kært, er det ikke??

Hun har også lavet et fint takkekort til moster, onkel og fætrene men det måtte jeg ikke vise frem her, hvis nu moster læser med!!

4 kommentarer:

  1. Det er simpelthen nogle skønne kort. Sødt, sødt fundet på af din lille krea-spire-pige:)

    SvarSlet
  2. Årh jeg har i flere år været lidt træt af det julegave ræs. Men når så en lille prinsessepige laver takkekort for julegaverne bliver man da helt blød i knæene ;-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk
    -Nu med give away på bloggen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Ja, det er dejligt hun selv gerne vil lave dem. Det er jo ellers os der laver dem og de tegner en tegning og skriver deres navn på, så dejligt hun selv gør det:)

      Uh, må hellere lige kigge forbi til din give away:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...