19. januar 2013

Det bliver jeg altså ked af at høre om....

Sidder og læser gennem indlæggene på min blog roll og her hos Dorthe med bloggen Kaffekvaerneren bliver jeg gjort opmærksom på noget. Noget der med det samme fanger min opmærksomhed. For indlægget her hos Mia med bloggen hullerihukommelsen læser jeg noget der bare ikke er i orden.

Det handler om en mor, Astrid og hendes lille dreng Noah, om systemets fejlbehandling af dem. Noah er handicappet og har da samme behov som alle andre for at leve i trygge rammer. Det vil jeg da i hvert fald mene. Læs historien hos Mia og se, hvad du synes...
Efter jeg læste deres historie, kunne jeg kun tænke, ligesom Mia skrev:

Hvem skal vores fælles, sociale sikkerhedsnet gribe, hvis ikke vi skal gribe Astrid og Noah?

Hvad synes du??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...