10. januar 2013

Havde da lige glemt alt om det!

Det er en billede redigerings webside jeg faldt over for laaaaaang tid siden, jeg taler om. Jeg faldt lige over den igen i går aftes. Brugte så lige en time på at redigere lidt billeder mens manden så det sidste af den fodboldkamp (Chelsea  mod Swansea) der fik ham til at fnyse irriteret og bande hans hold langt væk.... Nå, men det var jo billeder vi talte om!! Altså siden her hedder PicMonkey og er helt fantastisk (nej, jeg får ikke noget for at sige det). Det er en masse gratis funktioner som er sjove at lege med. Her er to af de billeder jeg redigerede, begge af mindstemanden og hans nye basketballnet (en julegave fra mormor) iført hans nye jakke og halstørklæde fra farmor (også julegave)



Redigerer du tit dine billeder???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...