22. januar 2013

Jeg kan ikke bage brownies men det kan manden....

Især den kageelskende prinsessepige er glad for det men mindstemanden og jeg smagte da også mens vi sagde uhm og smilede!!! For det er meget vigtigt når mænd bager (eller faktisk hvilken som helst ting de nu laver) at de bliver rost til skyerne. Ellers er der sure miner... Eller måske det bare er min mand!
Anyhow.... Han bagte de her brownies og jo, de var lækre især med is til og det hele men han syntes da lige, at vi skulle tale om dengang jeg bagte brownies. Jamen, det gjorde jeg ikke for det blev mere til cookies. Hvor det gik galt vides ikke men cookies'ne blev vel modtaget så jeg mener jo ikke vi behøver bore i, at det var meningen det skulle have været brownies.
Dog mener manden jo så nu, at han er mester til det her bagen kager og skal roses meget. Jo, det gør jeg da også gerne men det betyder, at han har ansvaret for alt kagebagning til fødselsdage og andre højtider i fremtiden.
Nå, må vel hellere vise et billede af de her brownies, verdens bedste bliver der sagt fra sofaen!!!

2 kommentarer:

  1. Næh, det er ikke kun din mand, der skal roses. Og helst til skyerne ;-) Men den ser altså også lækker ud den brownie. OG det vil da være både skønt og aldeles udmærket, hvis du kan uddelegere al fremtidigt kagebageri til din mand.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lagt alt kagebageri ansvaret over til manden nu:) Det er en lettelse!

      og ja, det var en lækker brownie:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...