26. januar 2013

Krøller eller ej! Kort eller langt....

Mindstemanden og prinsessepigen skulle klippes her i formiddags. Prinsessepigens hår er langt, rigtig langt og hun var lidt i tvivl om, hvor meget der skulle klippes af. Ti centimeter blev hende og den søde frisørpige enige om. Ville gerne have kunnet vise jer, hvor stor en forskel men hun fik lavet fint hår, så no way måtte det blive pillet ned bare så jeg kunne tage et billede....


Mindstemanden's hår er også pænt langt med de skønneste krøller så jeg bad om, at det ikke blev for kort. Mindstemanden ville gerne klippes ligesom Troy (Zach Efron) fra High School Musical. Han fandt nemlig et billede af ham i en bog mens vi ventede på det blev hans tur. Det var lige kort nok syntes jeg og frisørpigen sagde, at hun ville gøre sit bedste men kunne ikke love noget! Det slog mindstemanden sig til tåls med....


Mindstemandens hår trængte til en klipning og den søde frisørpige forsikrede mig, at krøllerne nok skulle komme igen så hun gik i gang med at klippe de lange krøller af!


Jamen, han ser jo så fin ud og det vigtigste er, at han er glad og tilfreds!

Beklager billederne ikke er de bedste men begge unger mente ikke det var fair over for dem, at jeg skulle tage billeder igen og igen!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...